Saturday, January 21, 2017

saya jual kalender 2017


muka hadapan kalender

Salam dan selamat Sejahtera. saya nak jual kalender yang mengandungi sedikit catatan dan gambar yang saya amik sewaktu berbasikal di China, Kyrgyzstan dan Tajikistan. hasil dari penjualan kalender ini untuk top up saving saya untuk pergi lebih jauh dengan basikal merah.
saya memulakan journey saya pada March 2016 - May 2016 di New Zealand dan kemudian August 2016 sehingga kini dari China - Kyrgyzstan - Tajikistan - Uzbekistan - Turmenistan - Iran dan sekarang di Armenia.



Detail untuk kalender adalah seperti berikut:
1. 11” x 5” (desk kalender)
2. Harga Rm30 (exclude postage, Semenanjung RM7 dan Sabah,Serawak RM10) atau boleh COD setiap hari Ahad di Harbour Place, Klang atau Tesco Bukit Tinggi Klang.
3. Berminat boleh ‘private message’ nama penuh, alamat (jika postage), no telefon dan kuantiti
4. Cara bayaran saya akan mesej semula. Hanya selepas pembayaran di buat order dikira confirm.
5. Kalender akan diedarkan bermula hujung bulan 1 atau awal bulan 2
6. Tempahan bermula hari ini sehingga 25 Jan 2017.
7. pembayaran untuk kalender 2017 hendaklh dibuat selewat-lewatnya 25 January 2017 bagi memastikan order anda confirm. Sila sertakan gambar/screenshots bank in sebagai bukti pembelian.

Terima kasih atas pembelian, semoga saya dapat pergi lebih jauh.
contact through insta or fb messanger/email (violetbiru@gmail.com)

 Bahagian belakang kalender

 halaman dalam kalender

halaman dalam kalender dengan gambar dan sedikit tulisan/catatan.





1 comment :

  1. Rugi saya baru tau pasal kalendar.. Next time next year harap sy ada rezeki beli kalendar kamu... Keep it up.. Your story make me feel strong 💪

    ReplyDelete