Friday, March 27, 2020

Saya jual ebook ‘Berbasikal di Amerika Selatan (Part 1)’.



Stay at home and read my ebook! 

Salam dan hai semua, sepanjang tempoh kuarantin di Chile saya mengambil peluang ini untuk menyiapkan ebook saya yang berjudul ‘Berbasikal di Amerika Selatan (part 1)’.

Dalam ebook ini saya kongsikan cerita ringkas dan gambar perjalanan kami dari Ushuaia sehingga ke Villa O’Higgins. 

Tujuan ebook ini diadakan selain untuk berkongsi cerita dan gambar juga sebagai satu sumber income sewaktu saya mengembara. 

Untuk makluman  ebook ini hampir 100% dalam bahasa melayu. Gambar dalam ebook ini adalah dari saya dan suami. 

*** Harga Promosi ebook ‘Berbasikal di Amerika Selatan (Part 1)’ adalah RM5 dari 28 March sehingga 3 April 2020 ***

Cara pembelian 
  1. Bank in RM5 di akaun bank CIMB BANK (mesej untuk no akaun). Tulis ‘ebook vB’ dalam ruangan reference. 
  2. Hantar screenshot bukti pembayaran di Whatsapp https://wa.me/+61414190518 atau Fb Messenger atau Instagram message. Berserta Nama, no telefon dan email. 
  3. Saya akan berikan link pdf dan epub ebook ‘Berbasikal di Amerika Selatan (Part 1)’. 


No comments :

Post a Comment